Natursnokarna

För dig mellan 6 och 12 år!

Gillar du att snoka runt i skog och mark så häng med! Vi träffas och tittar på grodor, gråsuggor, sparvar, växter och annat spännande. Vi lär oss mer om naturen och lite om friluftsliv, men framför allt har vi roligt tillsammans, naturintresserade barn och deras vuxna. Vi ses ungefär en lördag eller söndag i månaden.

Natursnokarna är Naturskyddsföreningens barn- och familjeverksamhet där barn ger sig ut i naturen tillsammans med någon av sina vuxna. I Stockholm har vi en egen klubb. Årsavgiften för att vara med i Natursnokarna Stockholm är 100 kr per barn och betalas in till Naturskyddsföreningen Stockholms bankgiro 817-6471. Betalar du i oktober eller senare gäller avgiften även påföljande år. Som medlem får du programmet utskickat med e-post. Dessutom deltar du vanligtvis gratis på Stockholm natursnoksaktiviteter. Vid vissa aktiviteter kan en självkostnadsavgift för t.ex. material eller resor tillkomma.

Är du inte anmäld tidigare så gör det samtidigt som du betalar årsavgiften till agneta.hd@delta.se. Ange adress, hemtelefon och födelseår.

Har du frågor, ring Agneta Hammarskiöld tel 0707-26 03 21 (kvällstid).

Kommande programpunkter

Se senaste programbladet på webplatsen för Stockholms Naturskyddsförening